Łatwy zwrot produktów
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówionych produktów?
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest uszkodzony? To żaden problem. W ciągu 30 dni możesz dokonać bezpłatnego zwrotu produktów, które zostały zakupione w naszym sklepie internetowym.
Służymy pomocą również wtedy, gdy zamówienie Ci odpowiada, jednak Twoje nowe okulary korekcyjne lub przeciwsłoneczne nie są idealnie dopasowane: już teraz umów się na wizytę w salonie
Oczywiście możesz też po prostu zwrócić nam towar, dokonując wysyłki. Pamiętaj jednak, że w zależności od rodzaju produktu, procedura zwrotu przebiega w różny sposób.
Okulary i okulary przeciwsłoneczne ze szkłami korekcyjnymi
W ciągu 30 dni możesz dokonać bezpłatnego zwrotu okularów, które zostały zamówione w naszym sklepie internetowym. Jeśli masz taką możliwość, zapakuj zwracane produkty w oryginalne pudełko. Etykieta potrzebna do dokonania bezpłatnego zwrotu została dołączona do pierwotnej przesyłki.
Jeżeli nie masz etykiety zwrotu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, korzystając z bezpłatnego numeru: 800 343 562 (od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00 oraz w soboty od 9:00 do 14:00).
Soczewki kontaktowe oraz produkty do ich pielęgnacji, okulary przeciwsłoneczne bez korekcji, akcesoria
Jeśli masz taką możliwość, zapakuj zwracane produkty w oryginalne pudełko. Masz do dyspozycji dwa sposoby przygotowania wysyłki.
Poprzez Twoje konto klienta:
Aby dokonać wysyłki zwracanych produktów, zaloguj się na swoje konto klienta za pomocą swoich danych dostępu i przejdź do zakładki „Zamówienia”. Następnie znajdź odpowiednie zamówienie i wybierz opcję „Realizuj zwrot”.
Poprzez portal zwrotów:
Przy pomocy swojego numeru zamówienia i adresu e-mail możesz również zalogować się do naszego portalu zwrotów, wykorzystując podany link.
Na tej podstawie zostanie do Ciebie wysłana wiadomość e-mail od firmy Inpost z kodem QR, przy użyciu którego możliwe będzie pozostawienie paczki w jednym z paczkomatów Inpost. Po przekazaniu paczki kurierowi DPD, InPost lub do paczkomatu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania razem z kodem trackingowym umożliwiającym łatwe śledzenie przesyłki. Tutaj znajdziesz wykaz wszystkich paczkomatów InPost.
Kiedy Twój zwrot dotrze do naszego centrum logistycznego, odpowiednia kwota zostanie zwrócona na środek płatniczy użyty podczas pierwotnej transakcji (nie stosujemy wyjątków od tej reguły).
Czy otrzymam informację, że mój zwrot dotarł na miejsce?
Tak. Jak tylko Twój zwrot do nas dotrze, prześlemy Ci wiadomość e-mail z odpowiednim potwierdzeniem.
Czy poniosę koszty związane z dokonaniem zwrotu?
Nie, przesyłka zwrotna jest dla Ciebie bezpłatna. Pokrywamy koszty wysyłki oraz obsługi zwrotu.
Po jakim czasie mogę spodziewać się wypłaty należności za zwrot?
Należność za zwrot zostanie Ci przekazana po zatwierdzeniu zwrotu w naszym magazynie. W zależności od banku i rodzaju płatności może to potrwać do siedmiu dni.
Paypal: natychmiast
BLIK: 1–2 dni robocze
Karta kredytowa: z reguły 5–7 dni roboczych. Pamiętaj, że czas realizacji zwrotu należności zależy od operatora karty kredytowej i w wyjątkowych przypadkach może wynieść nawet 30 dni.
Masz dodatkowe pytania?
W przypadku innych pytań dotyczących procesu zwrotu produktów skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, korzystając z bezpłatnego numeru 800 343 562, od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00, w soboty od 9:00 do 14:00.